Folket (familjen) saknar mig!


Under loppet av en vecka har både min mor och min bror
frågat om jag har lagt ner bloggen..
Det kanske är dags att uppdatera!

Skolan tog slut för ett par dagar sedan.
Jag skrev kontrakt för Kvarnby i onsdags.
Jag fortsätter att arbeta som avlösare och vikarie.
Jag hoppas på ett kollojobb i sommar, och så blir det
två veckors jobb inom lärarförbundet.

Det mest spännande som händer just nu är väl egentligen
det jag ska göra ikväll, jag tror inte att jag får säga för mycket,
men jag ska på ett kalas där Butterfly IMP ska spela.
Detta kalas är inte ett vanligt kalas,
när jag var med och kollade på när det soundcheckades igår
så såg jag en skylt där det stod; "What you hear, and what you see stays here - If you
want to be here."


Dessa människor har jag en enorm respekt för,
så jag vill inte säga mer.





Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att du är på banan igen. kul att läsa lite om vad du har för dig. ha en bra kväll nu!hörs! puss mamma

2009-05-30 @ 18:43:52
URL: http://klara5blogg.se
Postat av: C

whoho! som vi har väntat.



håller med mamma brander :)



haha, du får nog en riktigt spännande kväll. kanske blir rekryterad? hrm. men du, berätta imorrn. jobbar mellan 12-15!!

2009-05-30 @ 18:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0