Mallorcaminnen


 När jag och Ebba åkte ner till Evelin i somras så
 kom vi över två mcdonalds-leksaker (jämfört med Sverige så
 får man köpa Happy Meal trots att man är över 12) som
 spelade musik. Båda fick en liten radio som spelade refrängen
 till en Sugababes-låt.

 Timo Räisinen har gjort en cover på denna låt som jag precis
 lyssnade på, och därför kom jag och tänka på detta!
 Kan ju säga att det bara är 21 dagar kvar tills jag ska åka
 iväg till San Augustin på Kanarieöarna!





Klara Anna Brander - sätt igång och plugga! Nu!



Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, känner igen mig så väl. Så fort det ska pluggas öser jag ur mig blogginlägg om allt och inget. Är aldrig så produktiv som då. Tänk om det gällde plugget istället, skulle ha VG på allt.



Coolt med spikmattan! Har sett den här och var men ej fattat syftet tidigare. Kanske ngt för din stora bror. Kan han få i 29-årspresent, verkar passande. ;)



Kör hårt med pluggandet nu!

2009-03-27 @ 21:18:23
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0