Frälst!



Jag har lidit av ryggvärk och spänningshuvudvärk,
och människor rycker till varje gång jag knäcker min nacke (som man kan dö av).

För några månader fick jag prova Peder's spikmatta och jag var
väldigt skeptisk. Innan, under och efter.

Nu har jag ändrat min syn på denna matta med vassa plastprylar på.
Jag älskar den!
Jag har fått låna en av en tjej i laget och kommer fixa en egen
om ett par veckor.

"Löser effektivt alla sorters spänningar, frigör endorfiner och lyckohormoner."

Nu har jag bara legat på den en gång,
men efteråt kände jag mig lite dåsig men utan smärtor
och en skön känsla av lugn.

Testa!!

http://www.shaktimattan.se/


Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0