Förlust


Matchen igår slutade med en förlust med 4 poäng efter
att ha tappat vår ledning för första gången i matchen med
fyra minuter kvar. Det var en tung förlust - trots att jag bara
vart med i laget i en vecka så vet man hur det känns.

Jag fick hela 2 minuter på banan,
hade inte förväntat mig någon minut dock.
Men jag gjorde två helt okej minuter,
tog en retur, en steal och gjorde en assist.
Man kan inte förvänta sig så mycket mer på 2 minuter.


Just nu sitter jag och är irriterad över att varje reklam på
TV innefattar reklam för dansband.
Det är någon extrem hype över dansband i Sverige just nu,
det är Thorleifs, Krister-Ingvarz & allt vad dom heter.
Men det som är mest irriterande är den där satans låten
som alla dansband sjunger .. "Jag måste ringa Carina, får inte glömma det .. "
(eller något liknande .. )

Varför har alla dansband med den låten på sin skiva?

Här får ni lite mer reklam ..
Man kan ju skratta lite om inte annat.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom heeeeeeeeem, vi börjar om igen, vi har en plats (?!), där ute eeeeeeeeeeeee det så kaaaallt, kom heeeeeeeeeeeeeeeeeem....

har la jag gått o sjungt på den hela dagen. så ja, det är hype. fatta va jobbigt. back to plugg.



vaaa, undra vem det kan vara!?

2009-03-02 @ 14:38:47
Postat av: ---

Kom heeeeeeeeeeeem, vi börjar oooom igen, vi har en plaaats (!?), där ute eee det så kaaaaaaaaaaaaaaalt, kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem..



det har ja la sjungt på hela dagen, snacka om hype- jobbigt. back to plugg!!!



vaaaa, gissa vem det kan vara! ;)

2009-03-02 @ 14:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0