2009 - ett snabbt år.

090303 - Mamma blir 52 år. Grattis lilla tanten!





Jag har precis tagit ett sådant där snabbt beslut igen - kalla mig galen om ni vill,
men den 1/4 är det dags för
andra gången i mitt liv att bli sambo.

Första gången jag blev sambo var i höstas när jag bodde med Nemo i 2-3 veckor,
sen hade vi inbrott och jag flyttade hem igen, och likaså han.

Denna gången blir jag sambo i Göteborg, i ett område som kallas för SKF och som
ligger två hållplatser  med spårvagnen från centralstationen.
En stor tvåa på 68 kvadrat.
Det bästa är dock att det finns ett gym i källaren, ett gratis, stort och fräscht sådant också,
kan det bli mer perfekt?!

Den som får äran att bli min sambo denna gång är ju självklart han som står
mig närmast här nere i Göteborg - Jezen.

Så from den 1/4 får ni alltså hälsa på i min nya lägenhet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0