Ge mig en lösning!!

Problem:
Jag vill hemskt gärna spendera några perioder som ledare på
en kollogård denna sommar, jag hade chansen - men vet fan inte om
jag tog den. Det är fortfarande väldigt osäkert, och inget är nog klart än.
Men inom 24 timmar bör jag veta.





Var på min första "riktiga" arbetsintervju igår,
bortsett från den till Lundaskolan - men den tjänsten
hade jag i min hand redan innan jag åkte hemifrån den varma
augustidagen.

Gårdagens arbetsintervju pågick i ungefär 1,5 timme,
med ett flertal kniviga kuggfrågor.
Och ...
Varför frågar dom om de negativa sidorna?
Ska det bevisa att man har självinsikt eller borde man
svara att det inte finns några negativa sidor mer än att man
är en mänsklig homo sapiens och gör misstag som alla andra, ibland?

Usch, jag måste träna på sådant!

Problem nummer två är att jag är tokfattig just nu,
verkligen helt körd.
Jag vet hur jag ska överleva fram till nästa torsdag iaf,
antingen får jag jobbet och då ingår mat och husrum -
eller så ska jag vara kattvakt till Pricken och får då mat
av min kära far .. Efter det hoppas jag för allt i världen att
skatteåterbäringen är på mitt konto. Annars är jag ännu mer körd.

Hursomhelst, på onsdag kommer jag upp till Stockholm.
Antingen blir det en snabbvisit och avgång till Barnens Ö på
torsdagmorgon eller så blir jag kvar i en dryg vecka ..

Någon som vill ses isåfall?

Mamma? Kalle? Tove? Carin? Aline?

Hm, ja, det är väl ni som kikar in här ibland ..





Kommentarer
Postat av: Tove

Vi!



Håller ändå tummarna att du får jobbet. Om inte kan du hämta Lovisa på dagis på fre för vi jobbar sent båda två.



Pricken har nya vyer nu, utsikten på bilden är passé.



Kram

2009-06-08 @ 21:36:48
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: Evelin

JAG VILL OXÅÅÅ SEE DIG! va kvar i stockholm till den 16/7 då kommer jaag!!! :D

2009-06-09 @ 18:45:04
Postat av: Tove

Hur var det då? Börja blogga igen!

2009-06-29 @ 08:57:34
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0