Student


Imorgon blir jag en student på riktigt!
Jag har lyckats se till så att jag får hyra en studentlägenhet
i en studentkorridor, så det blir ett eget litet rum med egen dusch
och toalett. Men delat kök.

Det är sån lättnad att veta att man slipper bo på gatan,
för det var inte långt ifrån nu. På torsdag hade jag vart
bostadslös. Men inte längre. =)

Imorgon är även första dagen i skolan,
ska bli otroligt kul men jag är väldigt nervös.
Måste även in till studievägledaren igen för att
kolla kurser efter denna kurs. Den håller bara på i 8 veckor.

Idag fick jag en guidning i Göteborg av Benjamin,
och på fredag ska vi ut och dricka drinkar.

Jag trivs som fisken i vattnet. Kom och hälsa på. =)

Kolla www.polisenbasket.com och matchreferatet från polisen-luleå stars,
fina ord från coach Oskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0