Sökandet



Mitt sökande för en flytt till en mer spännande vardag fortsätter.
Men det går fruktansvärt segt, men jag hoppas att det snart blir det verklighet.
Jag kommer dock sakna en del här i Stockholm;
alla fina vänner, mitt underbart fantastiska basketlag, världens
bästa familj & mitt favoritlag Djurgårdens IF.

Men jag antar att jag hittar nya saker att sysselsätta mig med.



http://www.falkman.info/images/stories/goteborg.jpg


På fredag tar jag och laget flyget upp till Luleå,
två matcher på schemat och en grym helg.

Ännu en gång; skönt att komma bort från Stockholm!




Kommentarer
Postat av: Carms

Klara, klara, tänkte du stalka Håkan eller? haha, varför göteborg min kära vän?

Det är iofs en mysig liten "stad", nä nu ska jag inte va sarkastisk, det är klart! det är skönt att komma bort. Man uppskattar allt på ett helt annat sätt när man kommer tillbaka :)

Jag vill åka till Barcelona, men får se hur mkt jag har råd med :/



Ialf, jag har det jättebra här men idag regnar det och är ganska kallt... typ 8 grader just nu :( men annars har det varit soligt. Igår var jag på tapaskväll, det var jättemysigt!

Ikväll ska vi ut några stycken tjejer, ska bli skoj (fast inte för skoj hoppas jag, hehe).



Saknade dig på nyår också! Carin dök ju inte upp...svikare.



KRAMAR

2009-01-08 @ 14:47:33
Postat av: Tove

Trist att du ska flytta tycker vi alla tre! Nu ska jag vara en tråkig kärring; tänk på att livet kanske inte är så mkt mer spännande i Götet. Men visst, alltid kul att se ngt annat!



Men hur gör du med plugget? Tänker du stanna borta länge?

2009-01-09 @ 10:42:59
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0