Sista träningen


För en och en halvtimme sedan vandrade jag in genom dörren
med min sista knatteträning och fått uppleva min sista träning med brudarna
bakom mig...

Det känns tomt, samtidigt som det känns lite skönt.
En säsong som har gått bra resultatmässigt men som har haft sina
mörka sidor när det gäller laget och coacher.
Känns som om jag gav upp lite, även om jag aldrig riktigt
hamnade i kläm så kanske det inte ska kännas som om jag
blir fri - samtidigt som det känns som om jag sviker dom.


Min assisterande coach frågade idag hur jag kunde vara så självisk
och bara dra, kanske inte helt seriöst, men min respons blev att;
det här är nog första gången någonsin som jag gör något för mig själv,
på riktigt, något stort, något som jag antagligen kommer att må bra av.
Sen fick jag en present av honom, uppblåsbara boxningshandskar.
Han tyckte att jag slogs lite för mycket ibland ..

Men jag kommer att sakna dom, definitivt ...




Kommentarer
Postat av: Micke

Då får man väl bara säga ett stort LYCKA TILL!

2009-01-23 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0