Shopping och nöjen ..


Jag har väl egentligen inga pengar att göra av med,
men jag får antagligen mitt csn nästa vecka,
och det är en del pengar faktiskt ..
Så jag tog tillfället i akt att shoppa lite,
och dricka kaffe med Jezen!

Men jag köpte bara vettiga saker;
böcker
glas
kaffekoppar
tändare
ljus

Köpte Kay Pollak's bok "Att växa genom möten" ...
Älskade hans bok "Att välja glädje" och kommer antagligen
tycka om den här boken också.
Köpte tre andra böcker också, "Låt den rätta komma in" (har inte sett filmen än),
"Camorra - en bok om maffian i Neapel" samt en fruktansvärd bok
om sexuellt utnyttjande, "När ingen annan ser", som tydligen är baserad på en sann berättelse.

Men nu ska jag ut och äta middag med Benjamin.
Och imorgon ska jag på basket. Man kan nog inte sakna något
så mycket som jag saknar basketen, det kliar i fingrarna. (förutom familjen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0