Sa jag att mitt liv var en bergochdalbana?


Efter en fika med min kära mor och mormor så kom jag hem
till min lilla dator.
Höll alla mina tummar, alla två, på att jag skulle ha fått ett svar
från någon.
Jag hade fått två svar, varav en skrev att jag kunde flytta in!

Det roliga är att denna tjej är 24, studerar på Göteborgs universitet,
jobbar natt på helgerna och flyttade till Göteborg i December ...
från Stockholm! Sen att hyran ligger på 2100 känns helt okej. :)

Det känns otroligt skönt just nu, men hela den här veckan har vart
en riktig känslomässig bergochdalbana.
Men snart drar jag, och jag tror att det kommer bli riktigt grymt!


Anna .. ett woohooo skulle sitta fint. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0