Obeskrivligt


Det finns inte riktigt ord för hur skönt det var att komma bort
från Stockholm och slippa se samma sak varje dag.

Jag & Stockholm är inte direkt bästa vänner just nu,
så tankarna på att flytta flyger runt i
mitt huvud just nu. Men jag tror att 2009 kommer att bli
ett fantastiskt år.

Om en vecka åker jag norrut igen, om jag får åka med.
Då är det Luleå som gäller och 2 matcher på schemat.
När det gäller basketen så behövde jag komma bort också,
det kändes otroligt tufft för två veckor sen, men igår när vi
bara var 3 stycken och trots att jag inte hade tränat på ett bra tag
så kändes det väldigt kul, skön känsla!!


You make me smile ..



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4110696.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0