Känn ingen sorg för mig ..

Göteborgsresan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Studievägledaren var sjuk, rummet hade blivit
uthyrt och träningen som jag skulle

titta på blev inte av.


Men jag hade ett fantastiskt dygn där i alla fall,
och ju längre dagen gick desto mer löste sig;

Jag fick 3 kurser mailade till mig och det var bara att plocka upp ett
schema för den kursen jag ville gå så skulle det lösa sig.


Om jag inte hittar något nytt rum/lägenhet så får jag bo hos
Daniel tills jag hittar något annat, då han har ett extrarum men som
tyvärr blir upptaget när hans vän kommer hem från New York.

Nu har jag fruktansvärt mycket att göra innan jag ger mig
iväg söderut igen, på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0