Jakten


Igår var en riktig sån där "bergochdalbane"-dag som brukar infinna
sig med jämna mellanrum i mitt liv.

Efter att jag hade suttit på ett försenat tåg i ungefär 7 timmar så kommer jag
hem, jag postade inlägget om att allt verkade lösa sig för stunden,
men som vanligt. När man minst anar det; PANG!

Jag pratade med Daniel i Göteborg som berättade att hans vän som skulle bo hos
honom kanske kommer hem redan nästa torsdag. Panik!!
Jag skulle visserligen inte bo hos honom så länge,
men den där känslan i magen som nästan gör lite ont och den där huvudvärken
som infinner sig när man spänner sig slog till, hårt!

Jag har nu skickat iväg 15 mail till människor som hyr ut rum eller lägenheter,
så nu hoppas jag att jag får iaf några positiva svar.

Det är en ganska jobbig känsla att inte kunna ha någon kontroll över vad som
ska hända i ens eget liv, samtidigt som det är något jag tycker är spännande.

Det löser sig nog.


Samtidigt som jag är ute på äventyr så går min brorsdotter och blir
reklammodell. Imponerande!

Hälsade på hos min bror och Lovisa i söndags.
Jag kommer att sakna henne otroligt mycket!


Äventyret fortsätter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0