Jag vet vad jag flyr ifrån - men inte vad jag söker ..


Min rubrik läste jag i min almanacka för ungefär 2 veckor sen.
När jag hade läst det citatet så bestämde jag mig för
att fly från Stockholm.

Finns egentligen ingen vettig anledning till varför jag hamnade
just i Göteborg, men jag trivs än så länge ..


Idag när jag pratade med några av tjejerna i klassen,
så berättade de att den klassen hade gått tillsammans
i 2 år på den frisk och hälsovårdslinje som de går.
Inte speciellt konstigt att jag kände mig lagom udda
första dagen med dom.
Fruktansvärt mycket grupperingar!

Imorgon är det fredag, och jag är ledig.
Det betyder att jag har köpt hem några
öl och sitter och lyssnar på musik just nu.
Men imorgon är det drinkar som gäller,
med Benjamin, han ska visa mig alla billiga
hak i Göteborg som man bör gå till när man
är fattig student.
Jag tog tillfället i akt att bjuda med dessa
två tjejer från klassen som faktiskt var
trevliga nog att prata lite med mig.
Ganska osäker på att de hänger på dock.

Letar lite extrajobb just nu.
 Pappa hjälper mig.
Saknar min familj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0