Göteborg - here I come ..


Fick svar idag om att det inte skulle vara några problem för mig
att läsa en kurs på Göteborgs universitet, så nästa vecka måste
jag ta mig ner dit och registrera mig.

Samtidigt så måste jag skriva klart mitt arbete som ska in idag vid 16,
och det går ju lagom knackigt med tanke på att jag letar boende samtidigt.

Och - oj vad nervös jag är ..

Jag ska alltså lämna mitt vardagliga liv,
jag ska lämna min familj - mina älskade föräldrar, bröder, brorsdotter, bröders respektive,
annan släkt och vänner, mitt basketlag, mitt knattelag & allt som jag är van vid att göra.

Men det ska bli otroligt spännande, jag behöver det här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0