Första skoldagen


Idag upplevt min första skoldag i Göteborg.
Handlade om idrottens historia och jag insåg ganska
fort att;  "fan ... det här har jag ju redan läst"  .
Som tur är så är det bara fokus på historian den här veckan.

Jag var och skrev kontrakt och fick nycklarna till mitt nya
lilla studentrum, måste styra upp csn så att jag kan få
mina pengar och därmed kunna göra det mysigt också.
Mycket att tänka på, men skönt att det mesta har löst sig.


Min skola

 


Min studentbostad:

Klicka här för att se fler bilder

Kommentarer
Postat av: Tove

Bra att det löst sig med boendet och hoppas att det går bra utan täcke! ;) Bra att du bloggar också så vi kan hänga med härifrån.



Ska visa Kalle inlägget (när han är klar på toa. om 100 år alltså)

2009-01-28 @ 22:39:29
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0