14 timmar


Om ungefär 14 timmar hade jag planerat att sitta på bussen
ner till Göteborg.

Om ungefär 20 minuter ska jag möta upp baskettjejerna
och säga hejdå på riktigt.

För 7 timmar sedan blev jag avtackad av min coach för några
bra månader som lagkapten, ett stort hjärta och en vinnare som
människa. Tårarna var inte långt ifrån då .. But I'll be back!!

För en halvtimme sen gick Kalle, Tove, Lovisa, Erik, Elin och mamma
ut genom dörren efter en trevlig hejdå-middag.

Just nu sitter och jag funderar på vart jag ska bo efter onsdag ..
Jag tycker iofs att det är lite spännande, att inte riktigt veta,
samtidigt som det är lite jobbigt.
Tjejen som jag skulle bo med har inte hört av sig igen,
och jag känner mig lurad. Och förbannad.

Varför gör man så?

Men jag är glad, och lycklig. Och har haft en fantastisk men samtidigt
lite sorglig helg.. Finns ju trots allt en del fina människor i den här staden.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0