The doctors

Jag brukar ofta vara hemma mellan 15-18 och då finns
det två program jag kollar på nästan varje dag; House och The doctors.

The doctors är ett program där 4 olika läkare svarar på massa frågor och
tar upp olika ämnen. Jag har lärt mig att jag absolut inte får knäcka nacken
för då kan en nerv komma i kläm och jag kan dö (men jag gör det ändå .. )
och har även lärt mig att man inte ska sova på mage för då kan man få problem
med ryggen, förstår inte det logiska i det dock. Kanske så att nacken blir sne då,
vilket försämrar resten av ryggen?

Idag visade de en kvinna som inte hade några ögonbryn och därför så skar de bort
en remsa av hud uppe på huvudet med hår på och satte sedan in dessa (hårstrån, förkortade dock) 
som ögonbryn.
Det var otroligt vidrigt.
 
Ville bara dela med mig!


Kommentarer
Postat av: Towa

usch vad sjukt att dom skar bort och gjorde ögonbryn. Nej men det är sant att jag ska operera men jag tränar ändå!

2009-02-26 @ 18:55:24
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0