stora män som hoppar runt ..?


Det är inte ofta jag ligger dubbelvikt i min säng och skrattar
när jag är ensam - vet inte om det beror på en sockerchock
av godiset som jag stoppar i mig, kanske ... eller så är det
för att jag för första gången sitter klistrad framför Let's Dance.

Men helt seriöst, hur rolig såg inte Magnus Samuelsson
ut när han hoppade runt på dansgolvet. Han är ju helt enorm!

Och CarlJan, hur rolig är inte han? Vilket litet troll!

Jag lyckades svamla bort min redovisning om handikappsidrotten idag,
jag vet inte om jag var nervös eller fortfarande sjuk.
Men jag kommer inte ihåg många ord av vad jag sa,
och jag vet inte om någon överhuvudtaget förstod vad jag sa,
eller framförallt försökte förklara.

Men när det började ställas frågor så kom jag med vettiga
svar iaf, det är ju positivt.

Nu ska jag fortsätta mitt lyckorus,
inte många minuter jag inte har ett leende på mina läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0