Livskunskap & facebook


Imorgon är det start för min nya kurs - Livskunskap!
Personligen så tycker jag att det låter ganska intressant,
men det märker vi i veckan.
 

Nu har det kommit upp en ny grej, för mig, på facebook.
Friend 8-ball.

Massa konstiga frågor som människor svarar på om människor som de
inte känner jättebra. Man kan se resultat för vad människor har svarat om
sig själv, men måste betala något som de kallar silvermynt för att få veta vem
som har svarat på vad.

Enligt mina 'vänner' är jag;

Klara är duktig på idrott, inte tjock, ej narcissistisk, inte ytlig,
har badat naken, har en bra hygien, x har ej vart intresserad av Klara,
skäms inte för Klara, är en dålig kompis (x2), har ej vart intresserad av x2,
sjunger när hon är full och skulle inte betala någons borgen.

Intressant!

Hursomhelst, mina nära och kära, den 12-16 mars är jag i Stockholm på besök
efter 7 veckor i Göteborg. Boka in mig, när och hur du vill. =)

Kvällen innefattar träning nummer två för denna vecka. Gårdagens träning gick bra,
gick igenom fem spel som jag i princip har glömt bort nu.

Men det är otroligt kul!!


Kommentarer
Postat av: Tove

Bra, nu hajar jag hur det där funkar. La till applikationen men orkade inte med den sen...



Vi vill gärna träffa dig men vi kanske kan förlita oss på att Lalle fixar nån middag?

2009-02-24 @ 23:25:07
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: Evelin

Vänneeen!!! Jag är i Sverige under samma tid! Så vi måste ses!! Besos hjärtat

2009-02-25 @ 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0