Derbylördag!


Som jag kopierade in i ett inlägg tidigare så är det
dags för derby i basketGöteborg!
Jag tror att det här derbyt är lite mer hypat lagen imellan än
vad det är i någon av de typ 8 Stockholmsderbyn som det är i
basketettan norra.

Detta märks främst på vad som skrivs på respektive hemsidor,
och även på Högsbo's hemsida har de uppmärksammat mig
i deras "inför-text".

" Coach Johanna har fått ihop ett bra lag med nyförvärv som Ana Laura Rivero från Brahe, Jennie Brandt från Umeå, Patricia Aguirre från Sundsvall samt nyligen Klara Brander från ligaaspirerande Sthlm Polisen. "

www.hogsbobasket.se

Ikväll är det sista träningen innan match,
och jag hoppas att ryggen står emot smärtan.
Det vore skönt att få träna igenom en hel träning utan
att känna smärtan i ryggen, den stör något otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0