Bra dagar!

Jag har ett antal bra dagar med mycket att göra framför mig.
Det känns hur skönt som helst att komma igång med
träningen igen, trots att ryggen krånglar - men för det ska jag
få ett träningsprogram av Daniel samt att han ska kika på min rygg.

Idag började nya kursen, och första delen kommer fokusera
på hälsa och på hur man definierar begreppet hälsa.

Efter föreläsningen skulle jag leta upp stadsbiblioteket här i Göteborg,
jag fann det på avenyn/götaplatsen efter många om och men.
Jag vet inte varför, men jag förväntade mig något stort, vackert och
framförallt välorganiserat.
Men det är nog absolut en Stockholmsskada jag har,
något man vart bortskämd med.



Stadsbiblioteket, Stockholm









Stockholms stadsbibliotek


Stadsbiblioteket Göteborg 1967 Göteborgs stadsbibliotek


Jag mötte känslan av förvirring när jag steg in i biblioteket,
de har säkert perfekta bibliotikarier - men jag är ju envis och vill
helst av allt hitta saker själv. Omöjligt!
Jag kände för dagen inte för att stå i en lång kö för att få hjälp
så jag knatade ut igen och åkte hem.

Ikväll är det träning igen,
jag hoppas att ryggen håller.

Imorgon är jag ledig och ska gå och simma på
förmiddagen och basta lite, är nog bra för ryggmusklerna.




Har en fullspäckad helg också, trots att knappt halva veckan har gått än.
´Fredag är laget inbjudna på lite mat efter vår träning till kanslisten i klubben.
Lördag är det derbymatch/debutmatch, ev. hockey och fest med filmtema.
Söndag blir det nog sov & vilodag!




Snillena spekulerar - Shirzad, Felix, Carin och Anna.

Carin Blom - Grattis på 22-årsdagen! Ses snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0