Basketinvasion


Det började nog egentligen i söndag då det plingade till i mobilen;

Oskar Coach
Dam: Idag anmäler sig Polisen Basket officiellt
för spel i Damligan. Nu är det upp till oss att göra
insatsen som krävs för att gå igenom kvalet.

Jahapp, tänkte jag. Blev jag bitter? Oh ja!

Igår fick jag ett sms av Alma som spelar i mitt lag (polisen)
där hon skrev att hon hade slängt iväg mitt nummer till
Johanna, Kvarnby's coach.

Jag fick ett meddelande av Johanna på facebook,
ett meddelande från Olga med samma syfte,
ett mail från Högsbo's coach och ett telefonsamtal
från min coach; Oskar som hade pratat med en annan
coach i Högsbo som hade sagt att jag borde spela
med Kvarnby - för de är bättre än Högsbo.

Hjälp!

Nu ska jag iaf ut till Mölndal för att kolla på Kvarnby's
träning. Om jag inte hade vart sjuk så hade jag studsat
boll ikväll, jag också.





Kommentarer
Postat av: Evelin

FYY FAAAAAAAAAN va kuul!!!!!

Vännen jag kommer vara hemma under kval helgen så vi måste gå å kolla på dem! Åå jag vill fan träna nån träning me tjejerna oxå!! men det kanske man inte får längre nu när de ska upp i ligan hahah

Massa Besoos

2009-02-18 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0