Att lämna på topp ..


När jag lämnade Stockholm så lämnade jag
ett lag som jag var kapten för.
Det här laget var en av de få anledningarna
till varför jag tvekade till att dra.

Trots ganska kassa förutsättningar för Polisens
damlag 08/09 så ligger vi ( Ja, vi! ) på andra plats
i Damettan Norra. Jag lämnade alltså ett lag som
är på väg att kvala upp till högsta serien. Idiot?

Jag saknar mitt lag och basketen över lag fruktansvärt
mycket, när jag tittar upp på almanackan som jag fick
av de i avskedspresent, med alla fina bilder, så gör det
lite ont i hjärtat.

Det kan verka konstigt att basketen och laget är det
som jag i princip saknar mest, men familj och vänner
är något som man fortsätter umgås och prata med
även om man inte bor i samma stad. De lever fortfarande
med mig, men mitt lag kör på utan mig.

Men när de kvalar i  mitten av mars så kommer jag

definitivt att vara på plats!





Mitt första uppdrag som lagkapten, i Oskarshamn.





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Klara!

Kul att se att du trivs nere i gbg! Kommer du hem nånting? Vi tänkte styra ihop en klassfest med gamla klassen o vore kul att tajma det med när du är hemma!

Du är utmanad i min blogg!

2009-02-04 @ 15:21:06
URL: http://berggrensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0