tredje gången gillt (på 9 månader)



"Varför opererar du inte bort dina halsmandlar?"

Det är en fråga jag får varje gång mina halsmandlar svullnar upp till pingisbollar och
ser till så att jag lider enda ut i fingertopparna.

Here it goes;
För att få operera bort halsmandlarna måste man antingen haft
halsfluss 4 gånger på ett halvår alt. 6 gånger på ett år eller haft
 halsböld 2 gånger i sitt liv. (vilket jag än så länge bara lyckats få 1 gång)

Jag är alltså numer expert på halsfluss och min expertis visades upp idag
hos läkaren då jag vandrade in och berättade för henne att jag hade just halsfluss varpå
hon kikade lite i sina papper och insåg att jag var ganska van.
Hon tog en snabb titt (2 sek) i min hals och sa att jag hade rätt och att vi inte ens
behövde ta något prov. Så nu sitter jag här hemma med mina satans
kåvepenin och tycker att livet är kasst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0