Obsession




Jag ska inte sticka under stolen med att
sex är något som är otroligt viktigt i  mitt liv.
Det kan vara det mest fantastiska och underbara som finns -
med rätt människa.
För samtidigt kan det bli så fruktansvärt fel och obehagligt.
Men den här besattheten skrämmer mig,
att bara ha sex för endast samlagets skull funkar inte för mig.
Jag vill ha känslorna & passionen.
Då är sex det absolut bästa som finns.
Om känslor & passion inte existerar så kan det lika gärna vara.

Men jag antar att man måste uppleva den där känslan av att man verkligen
njuter tillsammans med någon - för innan dess kanske det kvittar hur, var och vem man har sex med?!





Det finns en modell som är det absolut vackraste som finns,
speciellt på vissa bilder.
Den där innerligheten som man kan känna när allt känns helt rätt tillsammans med någon annan,
den har hon i sina ögon ibland.
Glödheta!









Den här tjejen skulle få mig att ändra sexuell läggning vilken dag som helst!





Kommentarer
Postat av: Kennet

Jag förstår precis hur du tänker. För många verkar "knullet" i sig vara det dem vill åt men egentligen är det ju just små saker som att förlora sig i varandras ögon strax innan man kysser varann eller att bara ligga och kramas efteråt som är det bästa.



Och jag tror bestämt det är Adriana Lima som du skulle kunna ändra läggning för!

2008-10-04 @ 13:44:34
URL: http://kennetsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0