Man blir lite ledsen ..

DIF tappade på övertid
Djurgården tog tidigt ledningen i kvällens derby, men tappade till 1-1 på övertid.

Allsvenskan
Djurgården-AIK 1-1
1-0 Oremo 11
1-1 S Jagne 91
Varningar, DIF: Jonson, Sjölund, Rajalakso

I 91a minuten gör dom mål.
Jag ville helst av allt bara gömma mig under täcket när jag hörde det.
Och Nemo skrattade bara, han är en ond man.
(men för det mesta är han snäll, förutom när han gör konstiga ljud)

Nu ska jag dö en stund i min säng.

Imorgon är det träningsmatch igen.

Kommentarer
Postat av: Nemo

Haha, är jag inte SNÄLL när jag gör konstiga ljud? konstigt resonemang! :)

2008-09-25 @ 13:11:18
Postat av: Anonym

Du är inte snäll när du stör mig med konstiga ljud, nej! Logiskt resonemang!

2008-09-25 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0