kärlek


Ibland när man vaknar på morgonen kan man känna en väldigt
stark känsla efter något.
Imorse hade jag ett stort behov av trygghet och kärlek.
Men för tillfället är jag väldigt trött på alla dessa
förälskelser och närhetsbehov!
Människor som försöker få mig att bestämma mig om saker,
som egentligen borde komma naturligt.

Jag vill ha någon som jag kan känna trygghet tillsammans med.
Inte någon som jag känner mig trygg med,
eller som känner sig trygg med mig.
Det ska vara trygghet
tillsammans.

För att göra allt enkelt;

Jag vill vara kär, men gärna hoppa över förälskelsen.

Är det konstigt?



Kommentarer
Postat av: C

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Trygghet tillsammans, eller ingenting alls.

2008-09-03 @ 11:36:58
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0