Kändisspaning vid Fridhemsplan



Igår när jag skulle ta mig från Fridhemsplan till Gullmarsplan
för att spela match (som vi för övrigt vann) så sprang jag in i flera
mer eller mindre kända människor.
Först stod jag och pratade med Pontus Gårdinger som har sin
son i mitt & Ebbas knattelag. Det är ganska suspekt att hälsa på
någon som man vet vad han heter, av den anledningen att han är
tv-programledare. Trevlig var han dock. Fick förklara för honom att det
är lättare att träna på tekniken med små bollar, då man är så ung.

Sen gick jag i princip in onsdagens scoorer; Johan Oremo.
Han gjorde viktiga saker inne på ett café.

Sen krockade jag med en barnvagn som Mats Rubarth stod bredvid,
visserligen är han inte mycket för världen, men iallafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0