Första dagen på en ny vecka

Oj, vad jag älskar studentlivet.

Ingen dag är den andra lik och man har så många egna val. Underbart!
Idag har jag en lektion, 13-14.
Sen är det bara inläsning som gäller.
Jag har ju lyckats hamna lite efter då jag hade lite problem med att
fixa böckerna.
Men tack vare Carins syster Lotta så ligger dom nu i mina händer.

Helgen har vart väldigt trevlig,
trots att jag har känt mig lite halvrisig.
The Hives igår var helt underbara,
jag stod och log och skrattade en timme.
Vilka entertainers! Speciellt Pelle, Chris och Nicholaus.
(Per, Christian och Niklas).



Herr Nicholaus har en del fantastiska uttryck,
och när trummisen Chris slog sönder sin trumpinne så rös jag.
Trummisar är också heta! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så skönt att inte vara frusen av sig =)



Aaah ja det var ju synd! Men vart bor du då? Det finns säkert någon bra frisör även där du bor =)

2008-09-02 @ 08:33:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Carms

Jag ska försöka åka hem den onsdagen, måste kolla upp det! finns det biljetter kvar??

Vore verkligen underbart om vi kan gå :D

Kram!

2008-09-02 @ 12:56:25
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0