Effektiv

Sitter här i min soffa och är nojig över
att jag har massa stressfinnar. Jag hatar saker som inte
ska finnas i mitt ansikte.
Har trots allt vart ganska effektiv idag,
men har tusen saker till att fixa känns det som.
Men jag har hunnit tvätta, städa, ringa nordea och snart ska
jag till skolan för att gå på föreläsning om skola & fritidshem.

Måste däremot förbi Swedbank för att flytta över pengarna som ligger
där till mitt konto. Sen måste jag betala in studieavgiften så att jag får
mitt csn-kort. Och så måste jag fixa ett ID-kort.
Ja, jag skjuter upp saker som måste fixas.

 Sen är det träning som gäller ute i Hökarängsskolan.

Det är mycket nu - jag blir trött!!


Vill tillbaka till värmen och det stressfria!

Kommentarer
Postat av: C

Du är så välkommen :)

2008-09-04 @ 19:28:21
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0