Idag är det lördag

Bild på spaprodukter

Idag är det dags för en kryssning med Anna & hennes två kompisar.
Egentligen är inte kryssningar något för mig då jag har svårt att se människor
som inte kan hantera sina alkoholvanor på ett bra sätt.
Dåliga alkoholvanor personifierar människor på kryssningar!
Men jag tänkte bortse från det och utnyttja att de har en härlig
spa-avdelning.





Människor som känner mig väl vet att jag alltid har haft otrolig
otur när det gäller killar/män. Det har vart otrohet, svek & lögner från
de flesta som jag har träffat.
Ted konstaterade igår att jag borde sluta falla för bad boys,
men jag vet inte om det handlar om det eller om det bara alltid
kommer att vara fel killar helt enkelt.
På gott och ont så börjar jag vänja mig.











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0