Time of your life


Igår när jag satt på ett sunkigt hak vid Fridhemsplan med några av mina
 klasskamrater så slog det mig vilket otroligt skönt gäng det är.
Det finns verkligen alla typer av människor i min nuvarande klass -
men ändå lyckas vi komma överrens ganska bra.
Självklart finns det människor som man kommer mindre bra överrens med,
men över lag så är det väldigt flexibla personer. 
Jag tycker att det är ganska imponerande efter fem veckor tillsammans.


Det här med alkohol skrämmer mig fortfarande. Avskyr tanken på att man blir som en annan person när man har en högre promillehalt.

 Det är fortfarande många bollar i luften, och jag måste börja organisera mig lite bättre.
Men jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Nemo

:) Kom du hem som du skulle sen efter spyan?

2008-10-01 @ 12:12:06
Postat av: Leo

nivå? sunkigt hak??? nää nu jäävlar

2008-10-09 @ 14:48:40
Postat av: Klara

haha, vad är det för fel på dig Leo? ;) Vi får hoppas på förbättring och en mer realistisk syn på nivå när du kommit hem från din resa. :)

2008-10-09 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0