Tillbaka på Noll!

Välkommen tillbaka Fasad-Klara.
Men snälla, snälla, snälla -  stanna inte för länge!

Jag är tillbaka på noll.
Jag mår fantastiskt dåligt.
Jag sover riktigt jävla kasst på nätterna.
Och utöver det så har jag förpliktelser i skolan, basketen
och socialt.
Vad gör Klara då?
Jodå, hon tar på sig ännu mer saker och låtsats att livet
är alldeles, alldeles underbart.
Hon drar på sig en fasad.

Bra jobbat.

Men jag kör på min teori;
så fort man tycker synd om sig själv
så fort man tror att man mår dåligt
så fort man känner efter
-
då blir det också helt värdelöst.

Det är anledningen till varför fasaden oftast kommer fram.
Men man får väl vara lite försiktig också,
men det löser sig nog det också.




Kommentarer
Postat av: Micke

För att få lite inre lugn lyssna på detta!



http://www.youtube.com/watch?v=QXUFKlzhpzU

2008-10-14 @ 10:55:28
Postat av: Klara

Oj, tack Micke. Vilken Micke det än är.

2008-10-14 @ 15:22:24
Postat av: Micke

Om jag lägger till Djurgårdare & basketintresserad vet du säkert. Ta hand om dig!

2008-10-14 @ 19:07:31
Postat av: Klara

Jag misstänkte att det var du, med hjälp av uteslutningsmetoden av musikstilen hos de Micke-människor som jag känner. ;) (det där kändes otroligt vettigt)

Men tack, och jag ska försöka.

2008-10-14 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0