student

Nu är det seriöst.
Nu måste man plugga massa timmar
varje dag. Idag har jag suttit i fem timmar och
är helt trött i huvudet.

Har läst om olika perspektiv på skolutvecklingen,
undervisningsteknologiska perspektiv, utvecklingspsykologiska pespektiv,
sociokulturella pespektiv, läroplanen, styrdokument, lokala planer, skolans
historia ...

Kan det bli mer intressant? =/



Sex miljarder människor i världen - just nu behöver jag bara en.



Nu är det snart dags för avfärd till min frizon.
Frizonen vid namn Enskedehallen för att få göra det
som är mitt liv just nu. T

Kommentarer
Postat av: Towa

Va?

nä lite kul att du har han i basketlaget, men vadå? har Pontus fru ?? ;)

2008-10-30 @ 17:13:25
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0