saknad

Idag blir det en snabbis till skolan, för att sedan utnyttja skolans basketkorgar
och träna lite. Måste ju lära mig göra poäng när inte våra "vanliga" scoorers kan
producera dom. ;)



När jag börjar prata och tänka på basket så går mina tankar ganska fort
till min älskade vän Evelin som bor på Mallorca. Hon & jag har väl spelat
basket tillsammans mer eller mindre sen vi var 10-11 år. Jag saknar henne
något extremt mycket - vi satt alltid på tunnelbanan tillsammans
tillsammans, även om det var ut till Skärholmen för träning med Queens,
till Farsta för träning med 85-laget eller till Thorild för träning med 86 eller 87-laget.
Hon är med på och fotar även de vackraste bilderna.

Älskar dig Evelin Toledano!





asesinas.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Evelin

Älskar dig me!! Snart hemma igen på besök! :)

Planera inte in nått annat än att vara med mig runt den 15 november :P



Besos Corazon!

2008-10-06 @ 13:39:54
Postat av: Carmen

Hej!

Jag tror inte jag kan åka hem och se håkan :( vilket datum var det nu igen? och finns det biljetter kvar? har du köpt några?



Jag trivs så mkt bättre nu när jag bor i studenthemmet, men ja - det är verkligen ett äventyr på gott och ont.

Vissa dagar är allt på topp, som idag när lägenheten är städad och jag har ätit världens godaste brownie, medan andra känns tyngre och saknaden efter allt det "vanliga" hemma känns stor. Vem är din nya roomie??

KRAM

2008-10-06 @ 20:17:55
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0