Klara är klar

  Jag är klar, och jag är jävligt stolt över mig själv.
Vaknade imorse med vetskapen om att allt det jag hade samlat ihop för mitt arbete
låg i händerna på inbrottstjuvarna eller eventuellt någon som köpt stöldgods.
Skön tanke!
Nu har jag suttit i snart 8 timmar, med pausunderhållning i form av
snack om massproducering av blonda barn.
Men för 10 minuter åkte mitt fantastiska arbete om skolbarns hälsa, eller
snarare ohälsa, iväg till min lärare. Nu får det bära eller brista.
Andra hade 40 timmar på sig att skriva - jag hade turen att få 8 timmar.
(och jo, hade kunnat plugga lite igår, men mellan inköp av ny dator och
polisundersökningar i lägenhet. Det är lika med noll motivation)

Ja, jag är ganska nöjd med mig själv.

Vad ska jag belöna mig själv med?

Kommentarer
Postat av: Carmen

Duktigt!! Du borde få godkänt bara för att du behövde jobba så hårt. Håller tummarna för dig :D

2008-10-11 @ 23:31:50
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0