Jag älskar min sport.

Nyss tillbaka från en välspelad match i fryshuset
av mina spelare. Ett fantastiskt lag - Polisens damlag!
Vinst med 50-69.

Jag är så glad att jag har min idrott, basket.
Att kunna ha ett par timmar per dag där jag kan få fokusera
på något helt annat än alla motgångar i livet.

Att ha en frizon att åka till.
Det borde alla få ha!


Imorgon är det dags för praktik ute i Täby igen.
Om jag har tur så får jag göra det jag ska göra,
dvs hänga med idrottsläraren.

Annars har jag en otroligt uppbokad vecka:
  • Träningar (måndag, tisdag, torsdag)
  • Derby. Djurgården - Hammarby. (måndag)
  • Lidingö - Polisen, basketmatch (onsdag)
  • Knatteträning (torsdag)
  • Plugga (de minuterna som är över)
  • Djurgården - Kalmar FF (lördag)
  • Fira storebror som blir 25 år (lördag)
  • Fira mormor som blir 83 år (lördag)

Någon som vill hitta på något i veckan? ; )
Fredagkväll är jag ledig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0