Helg

Söndag, 16.47, och jag sitter hemma hos min far och glor på fotboll. 
Trelleborg - Kalmar FF 2-1 just nu. 
Djurgården - Sundsvall 3-1.
För en gångs skull så får Djurgården in lite bollar i mål. Skönt!
Andrej Komac, Sebastian Rajalakso & Quirino nätade.


Ibland saknar jag att bo hemma. 



Igårkväll var jag på Berns med Aline, träffade min bror och hans vänner också.
Det var snowboardfest.
Ett snowboardevent hade ägt rum på plattan under gårdagen.
Massa heta skejtare och snowboardåkare - jag var nöjd. =)

Helgens tråkiga var min egen match - en total katastrof.
Ett förmodat topplag som inte ens kan göra mål.
Pinsamt.
PUNKT!

Förutom det så har det vart en trevlig helg.

Jag var onykter igår också - vet inte riktigt vad jag tyckte om det.
Jag hade iofs otroligt kul.
Fick en extrem självförtroendekick av gårdagen också.
Jag tog emot en del fina komplimanger från söta män samtidigt som tjejerna
var otroligt gulliga och gav min tatuering vackra ord.
En tjej tyckte att hon, min älva, såg ut som jag - då blev jag glad.

Nä, nu ska jag hem och bråka med lilla Nemo.
Roligt söndagsnöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0