Ett spontant dygn

Av någon anledning så blir jag påverkad till att göra lagom
galna saker när jag är med min vän Anna.
Hon, jag, Ulrika och Lisa var på 24-timmarskryssning till Mariehamn
lördag till söndag. Det var länge sen jag skrattade så mycket.

Höjdpunkten under dygnet var definitivt när vi blev 15 igen och fick för oss
att ha kundvagnsrace i korridoren.
Efter två minuter hakade ett annat gäng på men det hela slutade med att
Ulrika låg på marken med en svullen armbåge och straxt därefter kom vakter
som inte uppskattade vår underhållning.

Någon timme senare ville jag återuppta vår lek varpå jag frågade en äldre
dam om hon kanske ville åka med i min taxi till sin hytt, och otippat nog så
hoppade hon i vagnen och jag började köra iväg.
Men nu var vakterna lite snabbare, och tanten i fråga fick sig en utskällning
samtidigt som jag såg så där oskyldig ut som bara jag kan. =)

Hann självklart med en hel del dans, dans, dans, och

det där självförtroendet fick sig ett uppsving av alla fina

komplimanger. (trots att 99 procent av de som gav mig

fina komplimanger säkert bara gjorde det för att de ville

ha sex. Men det behöver vi ju inte tänka på.)


Det var ett otroligt rolig natt,
som slutade med att jag vaggades till sömn
i sängen i vår hytt av vågorna (läs: stormen) som
tog fart på havet.













Back to reality - skola & träning. Skönt!


Grattis till min storebror Erik som lyckats bli 25 år idag.
Han fick en kram i födelsedagspresent. =)






Kommentarer
Postat av: Carino

DU!!!



vet du vad jag drömde?!

Jag drömde att du provocerade mig tills jag drämde en glasflaska i ditt huvud! sen var du ännu elakare o sa att jag skulle betala läkaren o då drämde jag i en till flaska! haha.

vad är den underliggande meningen med denna dröm?!



Jag vill också åka på kryssning!

2008-10-27 @ 08:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0