Ynklig




Säg en sjukdom och jag har haft den!

Jag är ju tokförkyld,
och det är fan det värsta man kan vara.
Ögonen rinner och man är helt tjock i huvudet.

Det spelar ingen roll vilken sjukdom man har,
en förkylning är det värsta.
Jag har haft halsfluss 150000 gånger - men det får man
penicillin för och blir frisk på en dag.

Men den här satans förkylningen går ju inte
att göra något åt.

Jag ska iaf trotsa min sjukdom och ge mig iväg till
skolan och mitt första seminarium i pedagogik.

Vi får se om jag kommer att vara lika uppgiven som jag har
vart under de senaste sex veckorna med didaktik snurrande i huvudet.



Kommentarer
Postat av: Leo

tror jag kan konkurrera ratt hart i sjukdomstavlingen



Har bland annat blodforgiftning, blindtarmen och ett antal halsbolder pa meritlistan. for what it's worth...

2008-11-27 @ 14:16:47
URL: http://leo.blogg.se/
Postat av: Fröken K



Haha, grattis Leo!



Har iofs också haft halsböld, jag trodde jag skulle dö. Sen är jag opererad två gånger på ett intimt ställe, pga en ganska ovanlig och förjävligt grej.



Men du får jättegärna vinna sjukdomstävlingen!

2008-11-27 @ 17:07:38
Postat av: Leo

Hade du penis innan??!! :o

2008-11-28 @ 02:04:41
Postat av: K

Innan?

2008-11-28 @ 12:46:21
Postat av: Leo

Operationen? daaaah

2008-11-28 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0