Värdefull fakta


Imorgon åker jag och mina två storebröder ner till Kalmar
för att ta farväl av våran farfar.
På något vänster så känns det väldigt skönt,
att vi ska dit och att vår farfar har det så mycket bättre nu - när han får vila.

Kom precis hem från 3D-bio. Såg en konsert med U2.
Jag har aldrig vart något stort fan av U2,
men de har en del fina låtar som känns mäktiga.

Jag har haft en otroligt annorlunda helg.
Hängde hos Ebba en stund på hennes jobb igårkväll vid 00.30,
sen åkte jag och sa hej till Henke som gick i Fryhuset.
På vägen hem sprang jag på en bekant,
det var kul.
Punkt! =)


Apropå den där värdefulla faktan så kan jag berätta att en
man på bussen inatt berättade för mig att han av någon konstig
anledning blev utkastad från Patricia. Han förstod ingenting!
I samma veva så kände han att han ville berätta för mig att han
faktiskt skulle på julbord idag på Fjäderholmarna och att det nog
var lika bra att han blev utslängd.
Jag däremot förstod absolut varför han blev utslängd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0