Update

Under de senaste dagarna har jag inte alls gjort det som jag borde ha gjort.
Jag har vart i skolan alldeles för lite och jag har inte direkt utnyttjat den tiden
till att skriva de två examinationerna som ska in på onsdag.
Bra jobbat Klara!

Däremot så har vi en viktigt, och framförallt rolig match framför oss.
Imorgon har vi match mot Fryshuset och det ska tydligen komma
en del människor dit, hoppas vi.
Det vore kul om människor ville komma på en damlagsmatch
för en gångs skull.

Fick matchprogrammet skickat till mig,
där hade min coach skrivit lite om mig som lagkapten,
det gjorde min dag;

Som vanligt leds vårt lag av Klara Brander som jag utan att tvekan sätter
som seriens bästa lagkapten, visar alltid med gott exempel hur saker skall göras på
och utanför planen och är inte rädd för att ta ansvar och att säga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0