TGIF

Äntligen helg, äntligen fredag!

Egentligen ska jag vara på min praktik nu,
och observera hur läraren lär ut. Vilka teorier,
som dessa gamla gubbar och tanter har om lärandets konst,
som kan kopplas ihop med undervisningen. 


Men! Jag har lyckats få ledigt denna fredag,
klassen som jag skulle vara i hade ett biobesök så de
skulle inte ha någon undervisning - Klara ledig!  

Helgen blir frälst av nöjen, hoppas jag.
Jag har ingen match att tänka på,
vilket innebär att jag får konsumera alkohol.
(och det kan gå fort i helgen, har inte druckit på flera veckor,
förutom en drink för två veckor sen)
Så om någon har några ideér på roliga saker som händer
i helgen, så hojta till.

På söndag får jag träffa min bror, Tove och lilla Lovisa.
Det ska bli hur mysigt som helst.
Antagligen den mest perfekta avslutningen
på helgen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0