take this ..

 


Den här låten är helt fantastisk, den kan passa in så otroligt bra ibland.

Just nu behöver jag lite studiemotivation, jag uppskattar inte den här kursen
överhuvudtaget. Bara massa gubbar som har en massa teorier om en massa
saker som jag med största sannolikhet inte kommer att använda mig av
i mitt arbete som blivande lärare.
Men det är bara att bita ihop.

Viktig dag på söndag - match mot serieledarna Sallén.
Vi ligger iofs på samma poäng som de, Blackeberg & Järfälla,
men vi har en match mindre spelad.
Jag ska kämpa tills jag spyr!

Dags att sova - igen.




Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Godnatt, sov gott nu!

2008-11-06 @ 23:35:20
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Micke

Ett stort lycka till på söndag. Se till att tvåla dit den där oerhört kaxiga coachen!

2008-11-07 @ 08:37:48
Postat av: Micke

Ett stort lycka till på söndag. Se till att tvåla dit den där oerhört kaxiga coachen!

2008-11-07 @ 08:39:01
Postat av: Klara

Micke; Det gör vi med nöje. :)

2008-11-07 @ 10:06:59
Postat av: Anonym

Micke; Det gör vi med nöje. :)

2008-11-07 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0