Söndagskväll

Konversation mellan dotter och far i en lägenhet på Odenplan;

Pappa; Är den här bra tro?
Dotter; Vad är det för något?
Pappa; Into the blue, eller något ..
Dotter; Jag har ingen aning. .
Pappa; Med Jessica Alba ..
Dotter; Ingen aning ..
Pappa; Har du sett den?
Dotter; Ehm .. "är den bra? jag har ingen aning. Med Jessica Alba? Ingen aning. Har du sett den?"
Jag har fortfarande ingen som helst aning.

Någon minut senare ..
Pappa;
Ah, into the blue .. Handlar nog om något i vattnet.
Den kan man ju se ..


Ser fram emot en lååång vecka med alldeles för mycket att göra ..

Kan meddela att jag läste två nyttiga nyheter i aftonbladet idag;
- Hångel - kyssar & kramar minskar den negativa stressen.
Ge mig!
- Långa ben ska tydligen vara det som män tycker är mest attraktivt hos kvinnor.
Varför sitter jag ensam varje kväll?

Bitter? Desperat? Jag? Näää ..


Kommentarer
Postat av: Crille

Hej, hoppas allt är bra med dig.........

Jo du har ju otroligt fin benler

Känner som du här fast har å andra sidan inte inte någon tid eller lust att lägga energi på nått här.



Sköt om dig kram C

2008-11-17 @ 01:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0