Snöig Söndag

Jag tycker att det är underbart med snö,
förutom att det helt logiskt blir fantastiskt kallt
samtidigt som dessa vackra snöflingor
dalar ner från himlen.

Jag skrev några inlägg nedan om huruvida min brorsdotter
tycker om snö eller ej, i något sorts försök att komma fram
till att jag skulle över till dom på fika. (förra söndagen)
Nu har jag fått bevis från Toves blogg;

            
                                                                                                 Och jag saknar att sitta och sjunga sånger med henne, 
spela ballongspelet och få höra "Klaja, jag ska visa en sak" ..

Känner mig lite stressad över kommande vecka.
Måste bli klar examinationerna, som jag inte ens börjat på.
Jag har match igen på tisdag.
Träningar.
Filmkväll med Ted.
Pappa fyller år.
Pedagogikkursen börjar.
Åker till Kalmar för begravning.

Men snart är det match mot Söder och sen hoppas jag på att jag och Evelin ska på Tiger Lou!


Kommentarer
Postat av: Carms

Söt :)

2008-11-25 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0