Slump eller telepati?



När jag och Ebba var på Mallorca för att hälsa
på Evelin och Jenny i somras så blev vi hänförda
av Kay Pollak's "Att välja glädje".
Den boken var otroligt viktig för mig just då,
och jag kände idag att det kunde passa bra
att läsa den igen, nu när höstmörkret vandrat in
i våra liv. Ebba lånade hem boken för att fortsätta
läsa den.

Jag skickade därför iväg ett sms till Ebba, som jag ska äta lunch med, där jag skrev;
"Kan inte du ta med Att välja lycka-boken? Känns som om
det är dags att läsa den igen."

Varpå jag fick som svar;
"haha, alltså, det där var det sjukaste. Sitter och bläddrar i den precis och tänkte
att jag skulle ta med den. :D Ses snart!"

Slump eller telepati?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0