Rock

Kvällens omgång av idol gav mig en känsla som jag saknat.
Den där känslan då man får höra många bra låtar
efter varandra så att man blir helt lycklig, euforisk!

Jag tyckte tom att lilla Johan gjorde helt okej ifrån sig.
Sen tyckte jag att det var helt rätt att Lars åkte ut,
Idol förtjänar inte honom. Han kan bli så mycket mer på
egen hand än vad ett program som Idol kan ge honom.

Desmond Child är för övrigt ett geni!
Jag hyllar honom nu och för alltid!!

Blondin-Robin var helt klart bäst, helt klockren!

Hmm, just nu insåg jag än en gång - Klara - skaffa dig ett liv. :)


Men .. 861108 föddes en fantastisk liten varelse - Ted Svensson.
Grattis på födelsedagen!

 

(Om du är snäll under din födelsedag så kanske du kan få en
lika kärleksfull klapp på kinden som du fick på GrönaLund,
när vi tittade på The Hives!)


Kommentarer
Postat av: Tove

Såg bara sista delen av Idol, det räcker bra för mig men jag tycker din analys stämmer bra.



Kommentar till din kommentar hos mig:

Bra, hon är nog glad att ha dig som faster. Ditt namn var ju det första namn hon lärde sig att säga!

2008-11-08 @ 10:35:01
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0